Eustach & Gotthold

„Hei-Degg“ statt Blechrinn

Oktober iss und doss iss die Zeit, wo merr widder deutlich mehr isst, wie n Sommer, wenn?s worm iss. Ich bersönlich bin ehrer der Brotzeit-Dübb unn für a Wurschtpladde mit Schinke unn Hausmacherwurscht, dazu a kühls Bier, läss ich jedes noch so gut worms Esse stenn.
Eustach und Gotthold: Blinddorm odder Pflösterstee?
Jetz iss wie jedes Johr die spannend Zeit, wo in Schweden die Gewinner vo die Nobelpreise bekannt gebe werrn. Jedes Johr staun ich, mit woss für komplizierts Zeuch sich Leut befasse und dann n Nobelpreis defür grieche.
Oktober iss und doss iss die Zeit, wo merr widder deutlich mehr isst, wie n Sommer, wenn?s worm iss. Ich bersönlich bin ehrer der Brotzeit-Dübb unn für a Wurschtpladde mit Schinke unn Hausmacherwurscht, dazu a kühls Bier, läss ich jedes noch so gut worms Esse stenn. Aach a belegts Bröödle mit Schinkewurscht konn a wahrer Genuss gsei! Vuursichtig zommgedröggt, neigebisse, unn furrt isses. Neulich woor ich unterwaachs unn bin in eens vo die unzählige „Bäcker-Café“, die?s bei uns jetzt wie Sand am Meer gidd. Wenn du do nei gässd, erschlööd dich s Angebot fast. A eefochs belegts Bröödle iss die ...
Jetzt weiterlesen
  • Unbegrenzter Zugriff auf mainpost.de
  • Unterfrankens größtes Nachrichtenportal
  • Keine Verpflichtung, monatlich kündbar
30 Tage kostenlos testen
Login für Abonnenten
Weitere Informationen